Mijn Klacht:
Dinsdag 2 dozen aardbeien gekocht vandaag (Donderdag )
nog net radijs ,de rest is rot en ook met rotte plekken !!
De biologische bananen blijven onrijp. De schil kan er na 3 weken
nog niet af, ook niet met een mes.
Koop fruit om te eten en niet om weg te gooien.
Dit is al lang zo en iedere keer tuin ik er weer in
Andere mensen moeten deze ervaring toch ook hebben !!
Gewenste Oplossing:
Wanneer je het fruit na 2 of 3 dagen tenminste kunt eten.
Of wanneer je het überhaupt nog kan eten.

