Mijn Klacht:
Ik ben vandaag na mijn dienst in de AH Homerusplein te Heerlen een boodschap gaan doen. Bij de geld automaat moest ik nog wat pinnen, maar ik moest een groter bedrag pinnen dan ik nodig had. Ik ben toen naar de service balie gegaan waar een zekere Zoë met paar jongens de lolbroek uit was aan het hangen met de bloemen. Ik dacht nog als ik bloemen nodig had, had ik deze vandaag daar zeker niet gekocht. Ik vroeg haar of zij mij aub de 50 euro kon wisselen in kleiner papiergeld. Zonder ook maar te kijken snauwde zij dat niet te kunnen en toen ik opperde dit bij de kassa te gaan doen, meende zij dat zij dat ook niet konden. Ik vond dat kind nogal brutaal en duidelijk aanwezig voor haar jongens collegae, dat ik haar vroeg de bedrijfsleider er maar bij te halen. Nou zei zij lachend die is er niet, niemand die mij nu te woord kon staan. Dit was mij te dom en ik zei tegen haar dat ik wel wist hoe ik mijn biljet gewisseld kreeg. Dus ging ik naar de kassa en kocht een kinder chocolade van € 0,59 en betaalde met € 50,00 en deed daarbij ook mijn onmin uiten dat dit op deze manier moest. Daar komt mij dat kind aangehuppeld en zegt ik in mijn politie pak van mijn dienst brutaal dat ik niet over haar hoefde te praten bij de collega aan de kassa. Buiten dat ik het niet over dat nozem van een kind had, vond ik dit toch wel echt ver gaan dat mij die nozem kwam vertellen wat ik te denken en te zeggen hebt. Dit heb ik haar ook duidelijk gemaakt,waarbij weer een andere snotneus van een jongen meende van de kassa, dat ik respect moest tonen . Ik begon nu weg te lopen uit angst dat ik daar echt helemaal uit mijn pan zou gaan van gif. Daarop riep de jongen mij nog een fijne avond naar en dat ik verder mijn bek moest houden. Ik heb mij abrupt om gedraaid en liep terug met de vraag wat hij daar net zij, daarop was er een andere meisje die de boel suste en zei dat ik het verkeerd verstaan hebt. Ik ben gegaan omdat ik ook weet als 54 jarige dat het géén enkele zin heeft met dit soort nozems nog verder in discussie te gaan, heb hier namelijk vaak genoeg mee te maken. Ik ben echter wel van mening dat die kinderen niet een avond alleen moeten draaien en lessen in dienstbaarheid en service moeten krijgen. Ook wil ik graag dat die Zoë aangesproken wordt op haar gedrag wat zeer schadelijk is voor het imago van de AH. Ik ga morgen ook nog persoonlijk met de bedrijfsleider bellen over dit voorval. Ik hoop dat u dit ook onder de aandacht brengt en hierop reageert. Een excuus zou ook op zijn plaatst zijn. Met gezonde groet,
Yvonne Venghaus.
Gewenste Oplossing:
Ik hoop dat u dit ook onder de aandacht brengt en hierop reageert. Een excuus zou ook op zijn plaatst zijn.

