Mijn Klacht:
Tijdens mijn bezoek werd er een oudere man onwel bij de kassa. Ik als klant ging als eerste handelen waar was het personeel? Nergens ze stonden maar wat om mij heen. Ik schreeuwde dat er 112 gebelt moest worde en of iemand kon reanimeren. Een verpleegkundige melde zich. De man bleek onwel maar kwam bij er was dus geen sprake van hartstilstand maar pols was erg zwak. Verpleegkundige en ik hielpen deze meneer prate tege hem vroege naar zijn medische achtergrond dhr beantwoorde onze vrage. Een leidinggevende was inmiddels te plaatse bemoeide zich hier mee wij hadden gemeld dat we in de zorg werkte en hier mee konde helpe. Mw was gepikeerd en zei dat dhr moest gaan zitten. Meneer had een hooftwond gebruikt bloedverdunners en was heel hard komen te vallen die laat je niet zitten! Zo iemand moet blijve liggen. We hebbe de wond gestelpt met een keukenrol! Waar was de ehbo doos? Echt waar na dat de ambulance geariveerd was stuurde ze ons steeds weg maar ik had bloed aan me handen ipv van dat ze aanbood dat ik ze kon wassen was er een manager te plaatse die wel hielp. Dhr had een zwakbegaafde zoon bij zich ik wou deze eve sterkte wensen wij hadden zijn vader toch eerste hulp geboden of niet soms? Leidinggevende liet dit nie toe en herhaalde we redde het wel we redde het wel er kon geen bedankje vanaf. Ik liep toch even naar de zoon van de meneer die onwel was geworde om hem sterkte te wensen en eve persoonlijke aandacht te geve. Bedankt voor jullie snelle niet optreding stelletje klotevioolen! Mw atudeerde mij er ook even op dat ik mijn boodschappen niet betaald had blijkbaar zijn mense levens niet belangrijk voor deze des betreffende leidinggevende. Vriendelijke groet anouk.10-11-17 BEILEN
Gewenste Oplossing:
Pak dit aan zo ga je niet met mensen om ik ben tevreden als deze persoon aangepakt word

