Klacht: Betalingsmogelijkheden

H. Peters op 23 november 2022 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik deed inkopen in NL en kon niet betalen met mijn Franse Visa kaart (is ook gewone bankkaart) maar ook niet met mijn ABN/AMRO MasterCard. Ik hield iedereen op en haalde het bedrag net met een combinatie van cash en een Belgische betaalkaart. Is dit een kruidenierszaak uit de jaren 50 of een moderne internationale onderneming? Daarna kocht ik in België waar mijn Franse Visa kaart WEL werd geaccepteerd. Is dit niet een BASISservice anno 2022? Ik vond ook nergens informatie dat AH géén credit kaarten accepteert (en dat in 2022).

Ik vond niet gemakkelijk waar ik rechtstreek bij AH online zo’n klacht kon indienen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze eens moderniseren en globaal worden wat betalen betreft!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Peters