Mijn Klacht:
Op zondag omstreeks 16:00 uur bij Albert Hein Brink (Amstelveen).
Medewerker van de service balie helpt een klant die voor mij staat en loopt zo weg naar vriendeinnen/familie die in de winkel stonden..Daarna komt ze terug, ik vraag als ze mij niet heeft horen roepen, :antwoord op een bitse toonnee, ik ben doof.Als ik tegen haar zeg dat dove mensen dan niet bij de service balie moeten staan, loopt ze scheldend weg en antwoord dat ze mij niet helpt. Vervolgens stat ze te lachen en giechelen met haar vriendinnen/familie. Ik loop naar een kassa en vraagt om een manager te spreken, ze komt naar de kassa en zegt tegen de jongen van de kassa; je moet niet bellen, er is geen manager aanwezig. Gelukkig bestaat zoiets als een mail, vandaar dat ik u even informeer. Naar deze Albert Hein winkel in Brink ga ik niet meer naartoe. Onprofessioneel en discriminerend gedrag. Trouwens de medewerker van de service balie is van buitenlandss afkomst, Marokko of zoiets..
Gewenste Oplossing:
De medewerker aanspreken op haar gedrag en een scholing laten volgen, omtrent ethische en morele dilemma's.
