Klacht: Behandeling n.a.v. scanfout

WimTexel op 23 november 2022 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Al jaar en dag een klant bij AH. Sinds jaar en dag met de zelfscanner. Ik denk twee keer in de fout gegaan, waarvan 1 keer met het scannen van twee kaarsen, terwijl het twee kleuren waren en ik dus 1 kleur scande. Algehele controle en ook de medewerkster snapte het. Geen luidruchtige toestanden. Dat ging vandaag wel ff anders. Geen student of tijdelijke kracht, maar een medewerkster die als ‘vaste kracht’ op de loonlijst staat. Ik had een fout gemaakt met het niet scannen van een product. Goed dat dit gecontroleerd wordt. Echter zij liet luidkeels weten : de … zijn niet gescand en ik moet nu alles controleren en daarna roepend naar een collega : Ik heb hier een tweede controle. Kun je het overnemen. AH zegt dat je de manager moet vragen, maar ja ik kom er bijna elke dag. Daarnaast laat deze medewerkster – gezien haar ‘professionele gedrag’ zich natuurlijk aanspreken. Zij zal dreigen met het nemen van ontslag en solliciteren bij de Jumbo. Zo is de cirkel rond. De klanten blijven zitten met dit soort types. Geluk er mee.

Niet tegen wil en dank dit soort personeelsleden proberen binnen te houden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WimTexel