Mijn Klacht:
ik heb 2 bussen van die drank gekocht van het merk akwazu water met een smaakje mango banaan.
Ben in schok smaakt amper naar water en smaakt heel ongezond.en Ruikt chemisch dat dit word verkocht om aan kinderen te serveren vind ik echt ziek.
Ik heb hiervoor 0,79€ per stuk voor betaalt en ben er echt niet goed van van de smaak.
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik het uit de rekken willen.ik ga nu niet mijn geld terug vragen maar was echt afschuwelijk.

