Mijn Klacht:
Wij hebben op 27 januari 2018 5 kaartjes gekocht voor plopsa land de panne.
In maart wilde we ernaar toe dus we gingen kijken hoelaat plopsa open ging.
Wat bleek toen….. ze waren gesloten tot 31 maart dan zouden we alleen op 1 en 2 april de kaarten kunnen inwisselen. Ik naar ah uitjes bellen wat we eraan konden doen. Nou zegt die mevrouw wij hebben inmiddels de actie van de site gehaald omdat er meerdere klachten waren geweest. Dus stuur een mail en dan krijg je na 2 april je geld terug. Dat vond ik nou goede service.
Ik een mail gestuurd maar daar hoorde ik niets op. Deze week nog maar eens een mail gestuurd waar mijn geld bleef. Krijg ik een mail dat ik mijn geld niet terug krijg en dat ik ook geen andere kaartjes krijg. Met andere woorden ik heb voor niets betaald.
Ik vind het gewoon te triest voor woorden dat ze je verkeerd inlichten en niet reageren op je mail.
Ik laat het hier niet bij zitten.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terug krijg.

