Mijn Klacht:
We hadden een familie zwem middagje gepland met onze kinderen/kleinkinderen naar de Eemhof. Omdat we via de AH actie zegels hadden gespaard en daardoor elke 2de persoon gratis was, vonden we dit een leuke bijkomstigheid. In eerste instantie hadden we 3 volle boekjes, dus reserveerden we voor 6 personen. Op zondag 11-03 was dit alleen nog mogelijk, vanaf 13.00u ,maar waren blij dat t toch nog gelukt was, met wat telefonische hulp van AH, die voor ons dit hadden geregeld , omdat het ons zelf niet lukte via de reserverings site van de Eemhof. Daarna zagen we de 6 Vouchers niet meer terug in onze mailbox en vroegen of deze opnieuw gestuurd konden worden, maar dit was niet mogelijk en toen werd ons medegedeeld dat t ook niet meer mogelijk was om opnieuw te reserveren, omdat het vol was. Daarna hebben we zelf kontakt opgenomen met de Eemhof en t verhaal uitgelegd. Ondertussen hadden we nog 2 volle spaarkaarten gekregen, zodat we hopelijk met zijn tienen, als familie compleet, onze 2 kinderen en 5 kleinkinderen konden gaan. We hadden al wel een reserveringsbevestiging van de Eemhof gehad voor 6 personen, maar de dame aan de telefoon zei dat ze persoonlijk de reservering naar 10 personen zou aanpassen, ondanks dat de site had aangegeven dat ze eigenlijk vol zaten. En we kregen 2 nieuwe reserverings nummers door. Omdat ze de site opnieuw even had opengezet om t aantal personen naar 10 aan te passen, zou t reserveringsnr wat we eerst toegestuurd hadden gekregen vervallen. Deze 2 nummers waren volgens haar voldoende om door te geven bij de balie om onze toegangstickets voor t zwembad af te halen en zou de korting verrekend worden als we de 5 volle zegel boekjes meenamen, dan zou t wel goedkomen. Maar toen we aankwamen bleek dat we wel degelijk de vouchers vd AH hadden moeten hebben! We moesten de volle rekening van 224,50 euro Dit is incl 2 parkeertickets, betalen en achteraf maar de korting terugvragen aan de AH. Dit is niet gelukt, omdat zij ons in een eerdere mail hadden aangegeven dat t reserveren niet meer mogelijk was en de eerste 6 vouchers die wij niet meer terug konden vinden in onze mailbox konden ze niet opnieuw sturen, dus helaas voor ons. Als wij niet telefonisch de bevestiging hadden dat t goed zou komen met de 2 reserveringscodes-nummers en de volle AH spaarkaarten, dan hadden we t afgeblazen, want dit was wel een heel groot bedrag voor ons voor 4 uurtjes zwemmen met de kinderen.Wij hadden echt begrepen dat we de korting kregen, dat t verrekend zou worden bij de ticket balie, Het drukte wel een stempel op wat een fijn, betaalbaar uitje zou zijn.
Gewenste Oplossing:
We zouden tevreden zijn wanneer wij via de Eemhof en AH uitjes een compensatie kunnen ontvangen van b.v 5 entree tickets , om t in ieder geval dit jaar nog eens over te kunnen doen met ons gezin.


