Mijn Klacht:
Onder het mom van gratis boodschappen winnen wordt je uitgenodigd een boter, kaas en eieren spelletje te krassen, waarbij elke kaart uiteraard een winnende uitkomst heeft. Vervolgens je winnende code melden bij de postcodeloterij. ………… waarna je gemailt, gebeld en lastig gevallen wordt om loten, extra loten etc. Af te nemen.
AH stop alsjeblieft met die onzin aan je klanten op te dringen. Wil je gratis boodschappen verloten, doe dat dan zelf en laat de postcodeloterij zelf reclame maken.
Gewenste Oplossing:
Stoppen met ditwee soort irrante acties.

