Mijn Klacht:
Ik ben 72 jaar oud en scan zelf nog niet. Ik maak door het reizen veel gebruik om chocolademelk te kopen bij balie. Degene die mij geholpen heeft is waarschijnlijk nieuw, en ik dacht dat hij al de chocolademelk had klaargemaakt. Toen bleek het product niet te vinden te zijn in het computer systeem. Hij haalde Max erbij. Vertelde over dat het systeem het product de chocolademelk eruit had gehaald.Ik dacht omdat ik gebruik maakte van de balie dat je het niet meer via de balie warme chocolade kon bestellen. Ik zei ik betaal het wel contact.De beker chocolade melk is klaar. Maar als het niet in het systeem zit, dan kan je ook niet meer betalen.Toen begreep ik eindelijk dat de chocolade niet meer geleverd werd, Dat was gisteren doorgegeven aan AH.Waar staat het dan vroeg ik, ik zag nergens een bordje. De klanten moeten toch geinformeerd worden. Was er wel geweest. Later zag ik dat de chocolademelk wel nog stond op de muur aangegeven. Was niet afgeplakt. Ik maakte een foto en daar stond Max buiten belerend tegen mij te vertellen dat ik geen foto mocht maken. Wees naar het raam waar dat stond het. Ik denk dat een trainingscursus hoe om te gaan met mensen om aan te geven wat er aan de hand is. Het is handig om eerst te vermelden dat er helemaal geen chocolademelk te verkrijgen is, dat het heel vervelend is dat er nergens vermeld stond dat het niet te verkrijgen was. Dan was ik niet zo boos geworden. Volgens het boekje heeft hij gehandeld. waarschijnlijk in zijn ogen correct. Maar ik blijf erbij dat er meer nodig is om mensen duidelijk te maken, dan had ik niet zo boos geweest. Hij heeft wel een telefoonnummer 030-2310609 en zijn naam aan mij gegeven.
Gewenste Oplossing:
Ik vul dit veld ik omdat ik een gewenste oplossing moet invullen. Geen
idee wat u ermee bedoeld.

