Bij mijn buren worden de boodschappen bezorgd, prima, de bezorger parkeert de auto voor mijn oprit waardoor ik er niet af kan met mijn auto. In eerste instantie vraag ik gewoon of hij de auto weg wil halen omdat ik... Lees meer
Ik ben 29 juni jl. boodschappen gaan doen bij de AH XL in Ede. Mij werd verteld dat de koffiecups van Nescafé d&g in de aanbieding was waardoor ik meteen koffie ben gaan halen aangezien ik een koffieliefhebber ben. Na... Lees meer
Het is zo'n beetje schering en inslag. De bezorger van de AH parkeert zijn bestelbus bij mij voor de oprit, dit terwijl er voldoende parkeergelegenheid in de straat is. Ik hoor u denken nou die is toch zo weer weg,... Lees meer
Ik heb 2 ceasar salades gekocht met tht datum 7 juli. Vandaag met de lunch wilde ik dit opeten er zaten allemaal lieveheersbeestjes in de salade. Ik ben er kotsmisselijk (letterlijk) van geworden. Ben in de middag naar de winkel... Lees meer
Geachte medewerker.
Bij mijn persoonlijke bonusaanbiedingen van deze week, de week van maandag 3 juli tot en met 9 juli, staan de AH kipfiletblokjes op een schaal van 150 gram. Het betreft de scharrelvariatie- beter leven. Bij het grote filiaal op... Lees meer
Het komt regelmatig voor dat de prijs voor het product niet overeenkomt met de kassabon.
Zo ook vorige week
Voor de Hollandse aardbeien 500 gram staat € 2,79 bij de kassa scant deze € 3,09
Dan is de vaste reactie, ga naar de... Lees meer
Wat een troep zo de prullenbak ingegooid zonde van mijn geld en dat is dan voor kleine kindjes
Terleurstellend sjonne jonge jonge
Triest Lees meer
beste medewerkers,
kom regelmatig bij de AH winkelen
en koop regelmatig de ah volkoren beschuit
elke keer als ik een rol beschuit koop
zijn er elke keer weer een aantal beschuiten kapot
moet steeds de kapotte er uit halen waar ik niet veel aan heb
normaal... Lees meer
Ook ik heb al meerdere pakjes droge, onsmakelijke
bitterkoekjes gehad. Ik gooi ze maar weg of geef ze aan de vogels, maar daar had ik ze niet voor gekocht! Lees meer
nieuw product gekocht. Op de verpakking staan bosvruchten maar geen appel terwijl het product uit 55 % appelpuree bestaat.
het product is ah 100% fruit, bosvruchten, 4 porties van 100 gram. Lees meer