Mijn Klacht:
Ik heb 2 ceasar salades gekocht met tht datum 7 juli. Vandaag met de lunch wilde ik dit opeten er zaten allemaal lieveheersbeestjes in de salade. Ik ben er kotsmisselijk (letterlijk) van geworden. Ben in de middag naar de winkel gegaan en heb dit gemeld bij de service balie (17.00 uur) ze keek me glazig aan en zei ik zal het doorgeven..ze heeft geen manager erbij geroepen of excuses gemaakt.
Gewenste Oplossing:
Aankoopbedrag terug of tegoedbob van de albert heijn. En cursus personeel hoe om te gaan met klachten (PROTOCOL DOORNEMEN)


