Het product is in orde, maar het is verpakt direct in een kartonnen doos ?!!
Het product neemt de smaak van het karton op !!! Het is zonde van het product en het is mij een raadsel, waarom juist zo\'n product... Lees meer
Heden morgen heb ik boodschappen gedaan bij uw Albert Heijn op het Stadhoudersplein te Wassenaar. Er moet mij echter een ding van het hart. De dame achter de kassa (Ria) die er vaker zit vond ik niet heel erg vriendelijk... Lees meer
Vorige week bovenstaande thee gekocht. Was absoluut geen gemberthee meer. De geur, kleur en smaak leek niet meer op de gemberthee welke ik al heel lang daarvoor regelmatig kocht. De thee leek op gewone zwarte thee. Gemberthee is altijd licht... Lees meer
Lekker Albert heijn net broodjes gekocht en helemaal beschimmeld terwijl de datum 01-04-2018 zegt is dit normaal ? Kan je wel ziek van worden Lees meer
Geachte ,
14 dagen geleden vroeg ik bij AH in stabroek belgie naar mijn spaar zegels van de efteling actie . Daar werd mij verteld dat zij daar niet aan deel namen in belgie "
Groot was mijn verbazing toen ik gisteren... Lees meer
Ik heb zaterdag 17 februari snoeptomaten gekocht. Toen ik de pot gisteren openmaakte zat de schimmel al op de tomaten.
Ook heb ik gerookte zalm gekocht en die bleek de datum 17 februari te hebben, toen ik deze gisteren 18 februari... Lees meer
Afgelopen zaterdag 17 febr. Heb ik een box( 2 kg.)mosselen gekocht voor ongeveer € 7.50.
Aangezien ik een liefhebber ben en ook regelmatig bij AH een box koop, moet ik helaas melden dat deze mosselen van wel een heel slechte kwaliteit... Lees meer
Ik vond een wimper op mijn kipgrillworst van de AH. Lees meer
De biologische filet american die afgelopen week in de aanbieding was is véél te zout. Daar moet echt naar gekeken worden.
Wij zijn hartige eters, dus als wij iets te zout vinden, dan is dat ook écht zo.
Lees meer
in het pak trof ik (lijkt op) een propje keukenpapier aan. het uiterlijk hiervan is te smerig om te herhalen
nummer: onderop het pak 326QD 1254 1331711005974
Zaanse chocoladevla (1615-18:13 18-02-2012
ik heb het andere ongeopende pak ook weggegooid, even geen chocoladevla meer... Lees meer