Wij eten vaak verse groente en willen graag groente uit Nederland kopen maar het blijkt dat het meestal uit Spanje , Senegal en Marokko komt.
Deze groente is slap en absoluut niet vers en daardoor onsmakelijk.
Dus wij zien ons steeds genoodzaakt... Lees meer
Over het sparen van de koopzegels
Ik moet er zelf erg goed op letten of ik de zegels wel aangeboden krijg om te kopen en vervolgens of ik ze wel uitgereikt krijg na afrekenen, de cassierres hebben het zo druk... Lees meer
Hijshokij had gisteren nacht (ja, nacht) een Ijshockeyschaatsklas Junioren en Senioren ingepland. De klas zou 5 minuten duren. Ik dacht,misschien gaan ze ons een voorlichting geven vooraf de echte ijsschaatsles begint.Voor de zekerheid heb ik diverse malen het op de... Lees meer
Erg slappe koffie,niet te drinken Lees meer
ik ben vandaag bij 3 winkels geweest om de efteling spaarkaart in televeren .
maar wordt niet gescant door de kassa Lees meer
ipv draadjesvlees zitten er kalfsvleeskroketten in. Lees meer
Beste heer/mevrouw,
Bij deze dien ik een klacht in.
Op de Greenpeace website lees ik dat de Albert Heijn niet wil meewerken aan de uitbreiding van statiegeld naar kleine flesjes en blikjes. Waarom niet?
Statiegeld is de beste methode om ervoor te... Lees meer
Zowel in filiaal Baarn als Soest merkte ik op dat de Castello Danisch Blue allemaal de zelfde prijs hebben 2,40 euro onafhankelijk van het gewicht. de gewichten verschillen echter enorm. Aan de klanten wordt niet duidelijk gemaakt dat dit het... Lees meer
Vandaag 22 februari hebben we 2 appeldriehoeken gekocht voor € 0,99 bij AH in het winkelcentrum Bloemendaal in Gouda.
Op de verpakking stond 28% appel.
Tijdens het opeten hebben we echter alleen omhulsel geproefd, maar we zijn helaas geen appel(vulling) tegen gekomen.
Ook... Lees meer
Tijdens mijn bezoek aan de albertheijn togo op leiden centraal aan de kant van spoor 8 en 9.
Een vriendin van mij was sigaretten gaan kopen en ik was met haar mee omdat ik zelf ook sigaretten wilde kopen, ik stond... Lees meer