Mijn Klacht:
Hallo,
Sindskort heb ik een nespressomachine aangeschaft. En heb laatst veel perla cups gekocht omdat wij perla koffie heerlijk vinden. Alleen de cups doen niet goed zijn werk. Elke keer moet ik een cupje weggooien omdat het niet goed doorgeprikt kan worden door de nespresso machine. Als ik weer een originele cup of een cup van een ander merk gebruik doet het zijn werk. Ik vind het zo jammer dat ik zoveel heb moeten weggooien.
Gewenste Oplossing:
Wel tevreden over Lor koffiecups

