Mijn Klacht:
mijn vrouw en haar vader doen al jaren boodschappen bij AH in steenbergen, nu vandaag is ze met haar vader die 75 jaar is en slecht ter been is met winkelkar door de winkel en de bedrijf leider is vanaf het begin al aan het kijken , haar vader heeft maar een paar boodschapjes en doet deze in de tas voorin aan de de haak , zodat ze niet doormekaar gaan , nu voor ze de boodschappen op de band willen leggen worden zeer onbeschoft behandeld ,en als soort dief uitgemaakt , dus nog voor de kassa , dit is schandalig , vind wel als het na de kassa is terecht , maar dit kan niet zo , gezegd we komen hier nooit meer , en wordt door de bedrijf leider dan doe je dat maar ,ben hier heel boos over .
Gewenste Oplossing:
het besluit genomen dat wij en mijn schoonouders nooit meer daar naar toegaan . zo behandelt te worden kan niet . zeer respectloos tegenover een man op leeftijd, en voor mijn vrouw schaamte voor de mensen die toekeken.


