Mijn Klacht:
Leuke Actie Ah de Perla koffie is niet geleverd dus legen vakken!! Daar ga je dan voor naar Ah !! Ik naar de klantenservices om tevragen of je dan een tegoedbon kan krijgen als het wel binnen komt maar dat kan niet!! Dus reclame maken voor de koffie maar het is niet geleverd in de winkel ik zeg Ah WAARDELOZE ACTIE ZORG DAN DAT DE KOFFIE ER WEL IS !! Zo kan ik ook aanbiedingen maken !! Ik baal hier Zo van !!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de koffie weer binnen komt je hem dan voor 1 euro kan kopen!!


