op pers bonus 50% korting op ALLE AH maaltijdsalades......bij de kassa: de ene wel , een ander geen korting
kassa personeel biedt geen hulp, snapt het ook niet; iden dito overig personeel....uiteindelijk m'n boodschappen maar laten staan en de ah maar... Lees meer
Vanmorgen ging ik vroeg naar de AH voor de dagaanbieding van edet toiletpapier.Ik had dus pech,want ze hadden bijna niks binnen gekregen.Lekker zo'n actie waar zoveel reclame voor wordt gemaakt.Als er geen grote voorraad van is maak er dan... Lees meer
Vanmorgen ging ik voor de tweede achtereenvolgende morgen op tijd naar AH, i.v.m. de extra aanbieding. Dit keer zou het toiletpapier zijn van Edet, lavendel uitvoering. Gisteren was het de Perla koffie, 250 gr. pakken.
U begrijpt het al: zowel... Lees meer
Ja er zijn er al zovelen die teleurgesteld zijn van aanbiedingen die re gewoon niet zijn !!
Gisteren koffie die er niet was en vandaag toilet papier !!
U zou ons allemaal een plezier doen als er bonnen komen voor deze artikelen... Lees meer
AL TWEE DAGEN LANG acties die niet verkrijgbaar zijn. om 10 uur als je in de winkel boodschappen doet.
de mevr aan de kassa vertelde dat om 8.00 uur de pakken de winkel uitvlogen met 12 stuks tegelijk man en... Lees meer
Hier hetzelfde: speciaal met de auto ivm de omvang en dan bij de ingang al een papertje 'uitverkocht en we geven geen tegoedbon'
Wat een slechte aktie. Gaat nog voorbij 'klanten lokken'. Lees meer
ik ging wc papier halen op dinsdagmorgen max 6 pakken kom de man van de groenteafdeling en die verwarden me met mijn ander en onder andere met me zus of zo en dat ik e schamen moeit en wat hij... Lees meer
Vandaag bij ah voor de aanbieding van closetpapier geweest was uitverkocht
Ze hadden maar 6 pakken gehad
Wie bedenkt zo n stomme aktie
Ook zo groot ingekocht door ah
Klantenservice gebeld en n ingestudeerd verhaaltje te horen gekregen
Zeer onvakkundig allemaal
Lees meer
Ben al jaren klant bij AH heb ook een bonus pas en krijg elke week de nieuwsbrief. Ik vanmorgen naar AH, Nieuwstraat 370, Spijkenisse voor de Appie Days van dinsdag. Het betreft hier de EDET Ultra soft rollen voor 3.00... Lees meer
Ik woon in Veldhoven en deze heeft 3 vestigingen van ah..bij geen van de drie is toiletpapier van edith binnengekomen..je krijgt niet eens een tegoedbon..waardeloos Lees meer