In de Courgette linzensoep zat alle drie de keren nauwelijks of geen peterselie. De eerste keer konden wij er nog om lachen, maar daarna bleek het standaard zo te zijn.
In het bovenstaande product Broccoli Spinazie soep zaten welgeteld twee en... Lees meer
De winkelmandjes zijn onwijs smerig bij ah noordhove Zoetermeer al over geklaagd krijg steevast te horen zijn we niet aan toe gekomen. Ik moet wel mijn etenswaar in die smerige mandjes stoppen. Lees meer
Chauffeur mag zoon van 20 niet meenemen het terrein op zoon heeft minstens 5 jaar ervaring in de logistiek weet hoe alles werkt bij geen enkel ander distributiecentrum wordt mijn zoon niet afgewezen dus doe er wat aan... Lees meer
als dagelijks bezoeker van ah kronenburg arnhem,erger ik mij aan de ramadan displays,waarom moet dit wij wonen in NEDERLAND,en ah komt met, iedereen is welkom in ah en dat is ook zo,maar ik zie niets wat met feestdagen van andere... Lees meer
Zaterdag 12 mei geen Albert Heijn folder in de bus gekregen op postcode 9909 AW Spijk (gr)
De folder werdt dinsdag15 mei 2018 bezorgd terwijl de aanbiedingen maandag 14 mei ingaan. Lees meer
Praat over 25 jaar geleden dat ham nog lekker was . De Gelderse gekookte worst nog lekker was. Gegrilde ham idem.
Cervelaat nog smaak had.
Al die verpakte rommel is niet...... Doe zelf een test Lees meer
Goede middag
Sinds Tom Harder weg is bij AH van de Markenpoort in Almere Haven gaat de winkel sterk achteruit !!
Tim (weet zijn achternaam niet) en Yvonne ( idem dito) zijn weinig aanwezig !!
Ander goed personeel wordt vervangen en naar een... Lees meer
Wat ontzettend jammer dat het rond meer zaden brood uit het assortiment gaat, het lekkerste brood wat bestaat!
Ik kocht vloer brood met een soort gelijk bovenkant, nee niet te vergelijken.
Wat het meest in de buurt komt is het biologische met... Lees meer
De rijst die in de zakken zit is volgens mij geen zilvervliesrijst meer. 3 keer gekookt drie keer was het pap. Terwijl het op de manier is gekookt zoals het eerst alijd goed ging. Lees meer
was net rond 15.00 op Nw binnenweg Rdam
1. geen wagenmandjes, alleen draag, staan allemaal bij de kassa. als je eenmaal binnen bent kun je niet snel terug voor grote kar.
2. zelfde met de folder. geen binnen de poortjes.vergeten,... Lees meer