Afgelopen week was de AH biologische halve melk in de reclame. Ik was in Waalre, dus daar even gelijk melk halen bij appie! Niet dus; zowat op.
Dan maar in Valkenswaard bij de AH waar ik altijd kom. Niet dus, ook... Lees meer
Bij AH vrijdag lekkere verse spinazie gekocht gewassen in ijswater.
Koopt dit product altijd,maar nu zat er gratis vlees bij,nadat ik de spinazie gekookt en verder bereidt had en tenslotte op ons bord lag zaten er twee rupsen in gadverdamme.
Nu weet... Lees meer
Ik erger me ik als Nederlander dat we gediscrimineerd wordt.
Er mag niet meer worden getoond van een oer Hollandsfeest zwarte piet want dan voelen sommige mensen zich gediscrimeerd maar reclame voor Ramadan is geen probleem voor AH.
Dit bedrijf... Lees meer
Het is een grote schande hoe jullie de Zwarte Pieten weren de Kerst en Pasen onder een andere noemer toonbaar maken in de winkel En dat alles om de moslims maar niet voor het hoofd te stoten . Realiseert... Lees meer
Wij hebben laats 6 voordeel pakken Perla pads dark roast gekocht.
En we zijn nu 3 pakken verder, en in ieder pak hebben we nu al minimaal 4 kapotte pads aan getroffen.
Dit is niet fijn alles zit onder. Lees meer
Goedemorgen,
Het is een goede service die jullie leveren als Albert Heijn dat jullie de boodschappen aan huis bezorgen. Dat dit met een strak tijdschema gebeurt begrijp ik ook. Wat ik echter niet gebrijp is dat er in een straat waar... Lees meer
Onbegrijpelijk dat jullie onze zwarte Piet en Pasen zoveel mogelijk links laten liggen vanwege een zeer klein minderheidsgroepje. Maar daarin tegen geven jullie grote aandacht mbt de ramadan. Waar het overgrote deel van de bevolking tegen is. Het is voor... Lees meer
Hoe bestaat het dat een puur Nederlands bedrijf wel openlijk aandacht besteed aan de Ramadan en oud Hollandse feestdagen als Pasen, Sinterklaas en Kerst op een minder duidelijke manier naar voren brengt in de winkels. Dit deugt niet en ik... Lees meer
Ik heb een vervelende klacht over je fiets te stallen , de grote kledingbakken ( tweestuks ) en de olie afvalbakken ook tweestuks precies bij de plekken voor het raam waar je voorheen altijd je fiets neer kon zetten het... Lees meer
Geen zwarte PIETEN omdat een kleine groep mensen daar tegen is maar wel ramadan. Ik vraag me af of Albert Heijne nog Nederlandse klanten wil of alleen de Moslims te vriend wil houden straks zeker ook suiker feest. Ben benieuwd... Lees meer