Isabella had gesolliciteerd en had gelijk problemen met inloggen dit heeft ze elke keer doorgegeven , zelfs al in het begin het duurde 4 weken voordat ze eens kon beginnen .en ze werkte zonder een mesje dus had haar handen... Lees meer
Bij mijn bestelling zijn ze een héle tas boodschappen vergeten mee te nemen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die vertelde mij dat het te druk was om na te leveren. Ik kan door omstandigheden de deur niet... Lees meer
Graag zou ik even melding maken van de stevige erwtensoep van AH.Die was deze keer zo ontzettend gevuld met veel peper,dat de tranen in mijn ogen sprongen,nu hou ik wel van een beetje peper maar dit was extreem.
code op de... Lees meer
In de kerststol die ik zaterdag 15-12 heb gekocht is geen amandelspijs terug te vinden. Ik heb de stol nu voor de helft opgesneden. Geen flinter van de beloofde spijs te vinden. Op de verpakking staat dat de stol met... Lees meer
Al Jaren koop ik bij AH de wijn VIN de Pays d'Oc . Maar de AH in Arnhem Schuytgraaf grijp ik regelmatig mis. Vandaag al weer geen fles te bekennen. Bij navraag ja, hoort hier te staan... Lees meer
ik kocht bij Albert Heijn een waardeloos prul. een nietmachine van noggeen drie euro waar metgeen mogelijkheid duidelijk was hoe ze erin moeten. na 1 nietje al onbruikbaar. Lees meer
Op een kaartje in de vriezer staat: ALLE vegetarische slager 25%korting.
Ik wilde 3 pakken spekjes en 4 pakken hamburgers van de vegetarische slager kopen met 25%.
De korting kreeg ik niet , want het kwam uit de koeling... Lees meer
Altijd bij de viswinkel gehaald, nu eens bij u.. Wouw, totaal geen vis smaakt te proeven en te ruiken. Jammer ! Lees meer
Voor verbouwing was wel een koffie apparaat voor klanten gratis koffiethee genieten(bijAH XL waldorepstraat) maar na verbouwing is er geen koffie apparaat aanwezig daardoor heb ik geen zin meer om daar te gaan voor boodschappen.Aub koffie apparaat regelen voor klanten. Lees meer
In folder staat.feeststol 100% amandeklspijs.
op doos staat 20% amandelspijs. Lees meer