Mijn Klacht:
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat de AH in Hilvarenbeek de ontbijtspek niet meer zelf snijdt. Houdt u dan geen rekening met kleine huishoudens?
Het probleem van de slechte, design fietsenstalling heb ik al aangekaart evenals het feit dat er steeds meer pinkassa’s verschijnen. Tot nu toe zonder enige vorm van reactie uwerzijds. Dus een slechte klachtenbehandeling en een ondermaatse service bij in ieder geval de afdeling vleeswaren.
Ik denk er sterk over om voortaan al mijn boodschappen bij de concurrent te doen.
Gewenste Oplossing:
Oplossing:

