Mijn Klacht:
De winkel is om 8 uur open ik was er rond 8:45 en dan zijn er bijna geen groente op voorraad hoe kan dat op de vroege ochtend. Dat is nog niet het ergste kom je bij de kassa hebben ze niet eens koopzegels dus dat loop ik ook nog mis. De nieuwe winkel is erg mooi maar jullie zijn echt veel slechter geworden het is toch niet zo moeilijk om de winkel goed te bevoorraden en te vullen. Ik heb geen fiets of auto soms moet ik naar westwijk lopen of openbaar vervoer voor wat boodschappen wat jullie niet op voorraad hebben, kost mij extra tijd en geld helaas.
Gewenste Oplossing:
Dat de voorraden goed zijn aangevuld. genoeg koopzegels inslaan. en laat de mensen gewoon koopzegels kopen. geef ze een briefje mee zodra ze er weer zijn neem het briefje in en geef de koopzegels mee. want nu krijg je gewoon niks

