Mijn Klacht:
Graag wil ik onder de aandacht brengen dat de AH winkel in ons dorp
slecht bevoorraad wordt. Te vaak zijn er lege schappen en bij navraag
kan het niet geleverd worden. Als ik dan naar een groter filiaal ga hebben ze het product gewoon in de schap staan.
Oftewel de kleintjes moeten weer lijden onder de grote.
Gewenste Oplossing:
Minder vaak mis grijpen,en met mij vele andere dorpsgenoten.


