De winkel is om 8 uur open ik was er rond 8:45 en dan zijn er bijna geen groente op voorraad hoe kan dat op de vroege ochtend. Dat is nog niet het ergste kom je bij de kassa hebben... Lees meer
Ik kocht regelmatig halogeenlampjes bij AH, vlg mij eigen merk. Per 2 stuks betaalde ik tussen de 3 en 4 euro.Nu hebben ze nog allee n maar philips voor 5.19 per stuk!!! Werkelijk?Zaak gaat steeds meer achteruit. Lees meer
Vanochtend deed ik wat blauwe bessen en frambozen in een schaaltje en toen trof ik een dode vlieg aan. Deze zat in het doosje blauwe bes framboos van doosjevol van jullie eigen merk. Lees meer
Graag wil ik onder de aandacht brengen dat de AH winkel in ons dorp
slecht bevoorraad wordt. Te vaak zijn er lege schappen en bij navraag
kan het niet geleverd worden. Als ik dan naar een groter filiaal ga... Lees meer
Diverse vleeswaren en beleg zoals filet American meerdere dagen over de datum. In de winkel geen goede afhandeling en service wanneer ik dit meld.
Ik heb dit vanaf 9 oktober meerdere keren gedaan er wordt niet zorgvuldig gehandeld en... Lees meer
In de Albert Heijn Voorthuizen had de baas verzocht of ik en een vriendin de medewerkers hun werk wilden laten doen omdat we met ze aan het praten waren. Ik vind dit totaal niet klantvriendelijk. Lees meer
Ik was gister bij AH in Groningen en vroeg naar de voedsel pakketten waar ze reclame mee maken op de t.v. van die pakketten waar groente en saus in zitten. Gevraagd aan het personeel . Die moet u... Lees meer
Twee weken geleden, vandaag en ontelbare keren eerder: AH bezorgt ver buiten mijn betaalde!! Bezorgtijd (ik heb een bezorgbundel).
Twee weken geleden kwamen de spullen voor de lunch met mijn vader te laat. Vandaag de spullen voor het kinderfeestje van mijn... Lees meer
Goedendag,
Ik wil bij deze een melding maken voor meerdere personen. Mijn zus, vader en moeder, en twee vrienden met allen dezelfde klacht over het gehakt van de AH in arena 's-hertogenbosch.
Het gehakt is echt ontzettend smerig! en dit is ook... Lees meer
Vanmiddag kocht ik bij AH Middenhoven, Amstelveen twee pistolets en rosbief. Waarom weet ik niet, maar deze keer nam ik geen kassabon. Normaal doe ik dit altijd wel. Bij het weglopen realiseerde ik mij dat het eigenlijk veel geld was.... Lees meer