Mijn Klacht:
De biologische extra pure chocolade van AH smaakt sinds enkele weken anders, niet meer extra puur, maar meer naar melkchocolade. Dat is heel erg jammer. Wij eten deze chocolade dagelijks en al sinds een flink aantal jaren. En nu opeens is het niet meer zo puur. Ik ben benieuwd naar de reden hiervan en vind dat de naam extra puur niet meer van toepassing is.
Gewenste Oplossing:
Als het weer meer naar pure chocolade smaakt, net als eerder.

