Mijn Klacht:
Beste AH,
Wij zaten lekker te genieten van ons lievelings toetje, alleen kwamen we er achter dat er iets hards in zat. Nadat mijn vrouw alles wat ze in haar mond had, heeft uitgespuugd zagen we dat er glas in zat.
Het lijkt me ook niet meer dan normaal om niet met een kassabonnentje in de winkel aan te komen. Ik vindt dit behoorlijk slecht zelfs. Ik begrijp dat het kan gebeuren. Transport is overigens ook via AH bezorgt gebracht. Dan maakt het niet uit waar de fout ligt alleen weet ik wel dat dit van te voren gezien had moeten worden.
We bewaren het potje cheese cake en het stukje glas. Ik hoor graag wat we hiermee moeten doen.
Met vriendelijke groet,
Patrick v Dorenmalen
Gewenste Oplossing:
Naar een oplossing, meer controle op ha verpak groep en bezorg dienst. We gaan niet met het potje naar de winkel voor een nieuwe. Doe maar een voorstel?

