Mijn Klacht:
Al jaar en dag gebruik ik AHfilterzakjes nr. 4
Eerder in plastic verpakt, toen een tijd niet leverbaar en nu in een doosje met rode bovenkant. Het eerste doosje was prima. In het tweede doosje wat ik kocht zaten veel dunnere zakjes en ging de eerste ook kapot toen ik hem na gebruik uit de filter haalde. Alles onder de prut. Als ik niet oppas gebeurt het iedere keer! Mijn vriendin die pas bij me was had precies hetzelfde. Erg vervelend en ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
Vr.groet, Gerda Cornelissen
Gewenste Oplossing:
Als ik ter compensatie een nieuw doosje AH filterzakjes nr 4 krijg en als de kwaliteit beter wordt.

