Regelmatig koop ik een magnetronmaaltijd. Deze keer voor het eerst de goulash waar ook een beetje rundvlees in zit. Bah! Wat vies was dat. Geen vlees maar wel een paar stukjes glibberig snot. Deze maaltijd is AH onwaardig! Lees meer
Die huisjes die worden uitgedeeld lijkt mij een gefaalde marketing actie. Beetje zaden in in een kartonnen doosje oke, maar dit is nutteloze troep.
Laat mensen sparen voor iets waardevols: geen mes of pan maar een toegift aan een stichting... Lees meer
Dus ik hoop dat u de zoutarme producten weer uitbreidt
Mvg Ilse Verhoef Lees meer
Wat gebeurt er met al die huisjes na Kerst? Precies, ze belanden in de natuur! Lees meer
Ik vind het niet van enig inzicht getuigen dat er nu gespaard kan worden voor een plastic kerstdorp. AH pretendeert duurzaamheid hoog in het vaandel te hebben en daar past dit absoluut niet bij. Had dan gekozen voor zegels... Lees meer
Ik wou gisteren nog ff wat lekkers halen voor de avond, Sinterklaas, 5 dec. Ik heb me rot gezocht, uiteindelijk toch een zakje pepernoten kunnen vinden. De rest was OP of afgeprijsde dure artikelen en de winkel stond al weer vol... Lees meer
Rgelmatig gebeurt het dat ik een aantal bonusartikelen van mijn ah filiaal krijg toegestuurd die dan niet (meer) in het assortiment zitten.
Ik begrijp niet dat ah deze producten dan als extra aanbieding toestuurt als persoonlijke bonus.
Het ergert me deze laatste... Lees meer
Ik koop al jaren de amandel speculaasbrokken van AH .
Wat blijkt eind november waren ze er al niet meer .
minstens in 4 AH zaken wezen kijken .
belachelijk moet nog 5 dec worden. Lees meer
ik kreeg via de mail dat ik een presentje kreeg voor sinterklaas in de winkel vroeg ik een medewerker waar ik het in het snoepvak kon vinden .hij keek me met grote ogen aan en ging het vragen na 5... Lees meer
Goedenmiddag,
Er is al 4 dagen geen erwtensoepgroente in de schap bij AH.
Personeel vertelde mij vriendelijk dat het niet geleverd is.
Wel jammer, ook dat ik voor andere kook. Lees meer