Hallo mijn naam is younes gabrie.
Hierbij wil ik mijn ervaring delen en ongenoegen uiten betreft een incident dat had plaatsgevonden in een van de winkels van alberthein.
Adres hiervan is Vasteland 108, 3011 BP Rotterdam
Ik was gisteren avond op... Lees meer
Ik was bij de AH en jullie hebben deze week half om half gehakt in de bonus ,1.99 500 Gram ik wilde 5 kilo hebben moest ik allemaal pond verpakkingen pakken ,want 1 kilo kost 5,19 dat verschil vind ik... Lees meer
enerzijds de indruk wekken dat A H klantvriendelijk is -- anderzijds je als klant afgewezen voelen
In AH Epe wordt de koffietafel verplaatst van ca 1 meter vaaf de koffiemachine naar ca 25 meter van de koffiemachine, bij de uitgang naast... Lees meer
Hoek van Holland, wat een ellendige winkel is die Albert Hein super, Bah! Onvriendelijk personneel, acties die niet in de kassa verwerkt. Kortom elke keer weer een teleurstelling als je daar binnen gaat. Ik dacht, oke ik probeer het weer... Lees meer
Er is al een aantal maanden geen vers gesneden ontbijtspek meer. Het zou fijn zijn als dit weer in het assortiment komt.
Mijn tweede klacht gaat over de verpakking van de Spinata Romana. Waarom is er voor zo'n plastic verslindende verpakking... Lees meer
Ik heb 2 weken terug 3 zakjes perla pads gekocht nooi geen probleem maar nu in alle drie pads te kort ik ging gisteravond mijn potjes vullen maar de inhoud was te kort in dark roast zaten er maar 29... Lees meer
I just went to buy lunch after a yoga class, and the lady in the till has been abusive to me, she insulted me, just because I asked where the cutlery was, she skipped the cue, I didn't say anything,... Lees meer
Ik kwam langs op 5 februari rond 21:30 en vond de hele zaak vies en rommelig, dat kan gebeuren maar als ik een stukje verder loop zie ik 5-tal aan personeel 10. Minuten lang met elkaar praten (waarschijnlijk langer dan... Lees meer
Normaal gebruik ik de gemalen cafeïnevrije koffie van Perla. en daar heb ik geen problemen om in slaap te komen. bij gebruik Nespresso compatible heb ik heel veel last met slapen. Het is het zelfde effect als ik gewone koffie... Lees meer
Na het scannen van de boodschappen wilden we betalen,maar kwamen er achter dat het kratje bier nog niet was gescand.Toen we om hulp vroegen aan een juffrouw daar,en ons probleem voorlegden,sloot ze alles af en moest ze alles weer scannen... Lees meer