De ‘voor in de oven scharrel kipfilet schotel’ verpakking werkt niet zo goed. De plastic seal laag is alleen met heel veel gepruts in stukjes te verwijderen en niet helemaal. Als je iets laat zitten en het smelt in de... Lees meer
Vandaag in de Albert Heijn in de Hermitage van Zaandam.
Alles ingescand bij de zelfscanbalie en wilde een handje bananen kopen. Alleen was de weegschaal stuk en heb na 10 minuten wachten, deze laten staan en de rest van mijn boodschappen... Lees meer
ik heb mijn bezorgbundel stopgezet nooit een email gehad dat ik moet betalen ik heb ook geen bundel meer open staan komen jullie aan met een factuur dat ik geld moet betalen ik heb netjes het geld terug gestort... Lees meer
De biologische producten in alle winkels van de AH zijn veel te duur.
je koopt bijvoorbeeld een pak melk van ongeveer 1,50 terwijl je buurman een biologisch pak melk koopt van 3,00 ik vind dat dit aangepast moet worden naar ongeveer... Lees meer
Ik ben vandaag na mijn dienst in de AH Homerusplein te Heerlen een boodschap gaan doen. Bij de geld automaat moest ik nog wat pinnen, maar ik moest een groter bedrag pinnen dan ik nodig had. Ik ben toen naar... Lees meer
voetballers als Helden te poseren is een volslagen misslag. U doet daarmee werkelijk dappere mensen volledig oneer aan. Lees meer
Deze aktie is geldig tm 9 februari 2020 ik voer de aktiecode in en de kaarten voor de huishoudbeurs zijn uitverkocht!!!
Albert Heijn verkoopt actieproducten voor een kaart voor de huishoudbeurs, waarvoor je een vouchercode krijgt, die je tot en met... Lees meer
Op de kaartjes in de winkel staat dat alle oetker pizza's 3 stuks voor 5 euro zijn kom je bij de kassa da geld dat net niet voor de oetker pizza geld die je hebt gekocht .
Is dit een misleidende... Lees meer
Waarom verkoopt AH opeens geen krab in blik meer? Wel een overdaad aan tonijn in blik, zalm en sardines. Het assortiment lijkt steeds schraler te worden... Lees meer
Ik heb zojuist voor 60 euro boodschappen gedaan bij Albert Heijn Hoofddorp Floriade, met de zelfscanner. Eenmaal bij het afrekenen aangekomen werkte de zelfscanner niet en zei de verkoper dat ik mijn boodschappen bij de kassa opnieuw moest afrekenen. Ik... Lees meer