Ik had mijn flessen ingeleverd en wilde deze later dan dezelfde dag inleveren. Dit blijkt niet te kunnen.
Bij andere winkels kan dit gewoon en heb ik er nooit geen problemen mee. Lees meer
Vandaag boodschappen gedaan bij AH. Ik ben de voetbalplaatjes aan het sparen. Bij de kassa kreeg ik te horen dat er geen voetbalplaatjes meer zijn. Nou kan dat gebeuren maar had verwacht dat ik ze als ze er weer zijn... Lees meer
Ik heb met de zelf scan al mijn boodschappen gescand 3 tassen vol!!!
Toen wilde ik afrekenen en toen werkte ineens alles niet meer om de een of andere reden.
De medewerker vertelde mij dat ik alles opnieuw moest scannen ik dacht... Lees meer
Op 15 okt. 2019 kocht ik o.a. een 12 ltr. halfvolle melk bij een AH vestiging in Amsterdam op het Gelderlandplein. Ik ging vervolgens op weg naar huis (Noord Groningen). In de buurt van Lelystad nuttigde ik de gekochte broodjes... Lees meer
De basilicum in pot is de laatste tijd van slechte kwaliteit. Is al na 1 dag verlept. Niets helpt. Buitenbinnen zetten, wel of geen water geven. Wat is hiermee aan de hand? Lees meer
Had gisteren een kilo varkens shoarma gekocht.
Het was niet te eten. Heel veel vet en zenen erin.
Wat een afval vlees was dat zeg. We hebben nog geen 1
Broodje opgegeten en de rest weg gegooid. Lees meer
Donderdag 30januari was de aanbieding 12 gratis van robijn wasverzachter. Kom ik om half 11 is er niets meer ,dan denk ik hoe kan dit.Nu hoorde ik dat er klanten met een winkelwagentje stonden met daarin 21 flessen robijn.mijn dochter... Lees meer
Hoe kan het dat u de adviesprijs van bolletje Fries roggebrood overneemt. Ik vind de prijs nog al vors verhoogd van u kant. Waarom?
Groeten
Cas Boukens Lees meer
2 bakken met shoarma vlees gekocht.
Ontzettend veel vet en pees ipv vlees.
Twee grote shoarma broodjes kwijt door vet en prees per bak!!
Dus in totaal 4 broodjes kunnen weggooien!!
Schandalig AH
Vleesproducten zullen we zeker niet meer bij jullie kopen Lees meer
De koffie cups lekken ,de randen van de cups komen gaatjes in als je de apperaat aan zet.Ik wil dit wel melden,het is niet leuk als je aanrecht allemaal vol met koffie licht.Graag antwoord want ik heb heel wat doosjes... Lees meer