Klacht: OPLICHTERS ALASTAIR HORLOGES

Als “actie” bestel je een horloge voor alleen de verzendkosten van 15 euro per item.

Vervolgens krijg je 1 Ali express horloge na een maand die niet eens erop lijkt en kapot is als je er alleen al naar kijkt. Je overige bestelling krijg je niet eens meer binnen.

Vervolgens geen telefoon nummer waar je ze op kan bereiken en op mail reageren ze ook niet.

In plaats daarvan krijg je malware mails van ze opgestuurd.

MENSEN NIET HIER KOPEN HET ZIJN OPLICHTERS

www.alastairhorloges.com

Het liefst zie ik de hele zaak gewoon verdwijnen van internet maar dan beginnen ze waarschijnlijk weer onder een andere naam. Ik zal graag mijn 30 euro terug willen!

www.alastairhorloges.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Alastairhorloges.com in behandeling genomen

Heeft op 04 februari 2018 om 12:39 geantwoord

Ik ben nog steeds van mening dat het geen goede manier van zaken doen is. Ik had al eerder een mail gestuurd waar niet op werd gereageerd. In plaats daarvan krijg ik steeds mails met een doorklik link naar website waarvan ik aanneem dat dit geen normale websites zijn.

Ook vind ik dat mensen moeten weten als ze 15 euro per product moeten betalen dat ze het beter rechtstreeks via Ali express kunnen kopen want daar komt het vandaan.

Misschien is het niet illegaal maar als klant zijnde voel je je wel flink opgelicht dat je voor een waarde van nog geen 5 euro ineens 30 euro moet afrekenen. En niet voor niks dat Billink zijn samenwerking is gestopt.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alastairhorloges.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alastairhorloges.com

Heeft op 08 maart 2018 om 15:39 geantwoord

Beste, nogmaals, wij kunnen er niet zoveel mee wanneer jij termen als oplichterij gebruikt. Als er dingen verkeerd zijn gegaan lossen we dit graag op. In dat geval kun je ons een e-mail sturen op info@alastairhorloges.com Vermeld daar in ieder geval je order nummer, je nam en je e-mail adres. Dan helpen we je graag verd

Alle klachten die gemeld zijn door Denise Vos