Klacht: Al twee weken geen reclame folders in het plastic ontvangen

op 08 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:23 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:54 geantwoord

Ik heb deze week helaas weer geen folders ontvangen. Dus probleem niet opgelost.
Groetjes, Charlotte

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevr. de Laat, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben het e.e.a. even nagekeken. De huidige bezorger moet volgende week nog 1 keer bezorgen en dan stopt deze ermee. Vanaf week 35 start er een nieuwe bezorger. Wij gaan ervan uit dat de bezorging dan zal verbeteren. Mocht dat niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag. De klacht zal voor komende week nog met de bezorger besproken worden. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht CharlotteReclame

1 maand geleden - Wij krijgen nu sinds een aantal weken weer geen reclame. Kunnen jullie zorgen dat wij die weer gaan ontvangen. Graag uw reactie, alvast bedankt. Groetjes, Charlotte

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Laat, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door CharlotteReclame