Klacht: Al twee weken geen reclame folders in het plastic ontvangen

op 08 augustus 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben helaas al twee weekenden geen reclamefolders ontvangen die in het plastic zitten. Het zijn zo’n 20 tal folders waaronder het kruidvat, hema, etc…. Normaal krijgen wij die op zaterdagmiddag ongeveer. Maar nu al twee weekenden niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders weer ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 augustus 2017 om 09:54 geantwoord

Ik heb deze week helaas weer geen folders ontvangen. Dus probleem niet opgelost.
Groetjes, Charlotte

Bericht van Spotta

4 dagen geleden - Geachte mevr. de Laat, Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben het e.e.a. even nagekeken. De huidige bezorger moet volgende week nog 1 keer bezorgen en dan stopt deze ermee. Vanaf week 35 start er een nieuwe bezorger. Wij gaan ervan uit dat de bezorging dan zal verbeteren. Mocht dat niet het geval zijn, dan vernemen wij dit graag. De klacht zal voor komende week nog met de bezorger besproken worden. We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door CharlotteReclame