Klacht: Al maanden geen folders

op 22 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Wij krijgen al maanden geen reclamefolders meer bezorgd, terwijl wij dit wel willen. We hebben al meerdere keren geklaagd en zijn zelfs gebeld door Spotta. Ze beloven van alles en zeggen dat ze de bezorger hebben aangesproken. Maar nog steeds is de klacht niet opgelost en krijgen we nog steeds geen folders bezorgd. Hoe moeilijk kan dit zijn?

Het zou erg op zijn plaats zijn als er een excuus kwam en we eindelijk gewoon weer elke week folders krijgen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 juni 2017 om 12:54 geantwoord

Geachte familie Mathijssen,

Hartelijk dank voor uw melding. We hebben uw melding in behandeling genomen. In week 26 vanaf woensdag nemen we telefonisch contact met u op voor nacontrole. We gaan betreffende bezorger er in ieder geval hiervoor aanspreken en gaan er vanuit dat u de folders zal ontvangen. Mocht u nog andere vragen hebben dan horen wij dat graag.

Klantenservice Spotta.

Heeft op 01 juli 2017 om 17:27 geantwoord

Er is totaal geen oplossing. Dus de status opgelost is hier niet van toepassing! Ook afgelopen week geen folders ontvangen en tevens niet gebeld door Spotta.

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Mathijssen, Naar aanleiding van ons telefoongesprek hopen wij dat u z.s.m de folders weer gaat ontvangen. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door koenenmaris