Klacht: Al jaren geen folders

op 14 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 september 2017 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag mevrouw Voskuilen,

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben hem aangemaakt, en de melding wordt doorgezet naar onze bezorgcoördinator.
Hij gaat beslissen of u adres toegevoegd kan worden om in de bezorging te worden meegenomen.
Sinds kort is het mogelijk om via Folderkiezer.nl een account aan te maken om een gepersonaliseerd folderpakket samen te stellen. Dit zit nog in een opstart fase, maar misschien is het voor u de oplossing om wel folders op u adres te gaan ontvangen. Via de website van folderkiezer kunt u zien of het al mogelijk is om het op uw adres te ontvangen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Esjejohan