Klacht: Al 4 maanden geen gasverbruik te zien op nota.

op 08 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Heb sinds december 2019 een jaarcontract bij Eneco voor gas en stroom. Kan sindsdien, dus al ruim 4 maanden alleen mijn stroomverbruik zien in de app of maandelijkse nota, en geen gasverbruik! Geen idee wat ik al die maanden aan gas heb verbruikt. Al vele keren gebeld met Eneco om dit op te lossen maar krijg elke keer te horen dat ze het zsm gaan oplossen. Ook contact gehad met Enexis maar zij zeggen dat het probleem bij Eneco ligt. Tot nu toe nog helemaal niks opgelost en er wordt ook totaal niet gecommuniceerd met mij over de stand van zaken. Ben het ontzettend zat nu en wil dit nu eindelijk eens opgelost zien!

Een oplossing. Ik wil in de app van Eneco mijn stroom- èn gasverbruik kunnen zien, alsmede ook op de maandelijks nota.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 11 mei 2020 om 13:06 geantwoord

Beste mevrouw Van den Berg,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aan geeft dat u ook gas op de Eneco app wilt zien.

Balen, dat u alleen stroom ziet. Mag ik van uw klantnummer, dan kijk ik uw situatie na?

Graag zie ik uw reactie tegemoet. Prettige dag toegewenst.

Ramona
Eneco Webcare

4 maanden geleden - Eneco, mijn klantnummer is 42482426

Heeft op 11 mei 2020 om 18:52 geantwoord

Er is nog helemaal niks opgelost!
Mijn klantnummer bij Eneco is: 42482426. Graag een oplossing, en ik wil niet meer aan het lijntje gehouden worden met:’ we gaan het bekijken’.

Bericht van Eneco

4 maanden geleden - Beste mevrouw Van de Berg,Hartelijk dank voor uw klantnummer. U geeft aan dat u niet aan het lijntje gehouden wil worden. U vraagt om een oplossing.Op de Eneco app krijgt u uw gasverbruik niet te zien, omdat de gasstand vanaf 20 december 2019 nog op dezelfde stand van 3755 m³ staat. Ik raad u aan om uw gasstand en de opnamedatum door te geven. Zodra ik uw huidige gasstand heb ontvangen, vraag ik intern of we dit probleem kunnen oplossen.Graag zie ik reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,Ramona Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht berghar

4 maanden geleden - Dag Ramona, ik heb op 20 december zowel telefonisch als per mail de meterstanden doorgegeven en ik zie ook wel dat er sindsdien elke maand hetzelfde getal van 3755 m3 staat, dat is juist het probleem. Nogmaals de beginstand Gas op 20 december 2019, toen ik in dit huis kwam wonen: 5948 m3, en de stand vandaag: 6449 m3. Hoop dat je dit nu snel kunt oplossen.Groet H.

Bericht van Eneco

4 maanden geleden - Beste mevrouw Van den Berg,Bedankt voor de meterstanden van 20 december 2019 en 12 mei 2020 door 5948 m³ en 6449 m³. Ik verzoek u vriendelijk om een foto te maken van de gasmeter waarop de meterstand en het meternummer duidelijk zijn te zien.Graag zie ik uw reactie tegemoet.Met vriendelijke groet,Ramona Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht berghar

4 maanden geleden - Hoe moet ik hier dan een foto uploaden???

Bericht van Eneco

4 maanden geleden - Ik stuur u een e-mail toe, dan kunt u de foto als bijlage versturen. Deze e-mail ontvangt vandaag.

Reactie van de melder van de klacht berghar

4 maanden geleden - Mijn klacht is nog steeds niet opgelost! Meterstanden gas bij oplevering nieuwe huis èn huidige gasmeterstand nogmaals doorgegeven. Krijg mail dat het nu opgelost zou moeten zijn. Heb nog paar dagen gewacht omdat Eneco altijd een paar dagen achterloopt met inzien dagelijks verbruik maar nee hoor..... nog steeds niks te zien! Wat is nou toch in vredesnaam het probleem, en waarom ben ik hier inmiddels al bijna 5 maanden mee bezig? En ben super gefrustreerd? Geen goede reclame voor Eneco!

Alle klachten die gemeld zijn door berghar