Klacht: al 3 weken geen folders ontvangen

op 03 juni 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb al drie weken geen folders ontvangen ook deze week weer niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

als de folders gewoon bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Luijendijk,

Allereerst excuses voor de late reactie. Om een of andere reden krijgen wij nu pas de melding door van klacht.nl. Intussen is er een nieuwe bezorger bij jullie in de wijk begonnen met bezorgen. Wij hebben geen melding meer van u binnen gekregen. Waarschijnlijk is het probleem van niet bezorgen opgelost.
Mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Spotta klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door arjun