Klacht: al 3 jaar bezig adres wijzigen

op 16 augustus 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna 3 jaar geleden zijn wij verhuist naar een andere gemeente, netjes alle instantie’s enz een adres wijziging gestuurd maar bij de ANWB blijft het fout gaan.

Het bleek dat eerste jaar (2014) dat de adreswijziging niet aangekomen was waardoor de anwb mijn lidmaatschap nota naar mijn oude adres had gestuurd. Dit kan gebeuren aangezien post nl uit mensen bestaan maar beetje jammer dat we hierdoor incasso kosten enz kregen.

Jaar 2 (2015) weer het zelfde verhaal ondanks telefonische contact met ANWB weer alles naar het oude adres weer incasso kosten enz er bij.

Jaar 3 (2016) weer geen nota van de ANWB manlief uit eindelijk naar de anwb winkel geweest en daar ter plekke alles geregeld en daar in de computer weer het goede adres opgegeven.

Mei 2016 is onze auto total loss anwb heeft hem afgesleept en we kregen vervangend vervoer bij het inlveren van de auto kregen wij te horen dat de nota thuis gestuurd werd.

Tijdens onze vakantie telefoon incassobureau en wat blijkt anwb heeft de nota weer naar ons oude adres gestuurd extra kosten voor incassobureau 150 euro

Gewenste Oplossing:

Wanneer de anwb mij bewijst dat mijn adres voor eens en voor altijd goed in hun systeem gezet heeft en mij de gemaakte incasso kosten van de afgelopen 3 jaar terug betaald

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn Janssen