Klacht: aktie thuiskomen werkt niet goed op internet

op 07 september 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankoop in kruidvat winkel te Alblasserdam 5.9.2018 12.04 uur, heb ik betaalbon ontvangen waarop mijn aantal punten stonden en een extra bon met unieke code voor de thuiskomst aktie. Thuisgekomen gaf ik de benodigde gegevens in en kreeg te zien dat mijn aantal punten nog 0 was en dat ik een ongeldige extra voordeelkaart heb. Hoe dat kan???? Werkt gewoon niet.

Gewenste Oplossing:

Indien zoals kruidvat beloofd men de unieke code checkt en daarop weergeeft wat de prijs is. Nu krijg ik het gevoel dat het nep is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petra contze