Klacht: ajax kantoor

op 05 mei 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kan niet meer inloggen in Hotmail om mijn rekeningen te betalen en mijn post van mijn creditcard in te zien, sinds bevrijdingsdag

Gewenste Oplossing:

Opdat Hotmail weer toegang krijgt van abn amro op het abn amro kantoor

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 05 mei 2017 om 18:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste L.E. Biezen,

Ik kan me voorstellen dat het handig is om mailtjes erbij te kunnen pakken als je betalingen wilt doen.

De computers op onze kantoren zijn bedoeld om gebruik te kunnen maken van Internet Bankieren. Je kunt de rekeningen het beste vooraf uitprinten en meenemen.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.
Mw. F. Kamsma

Alle klachten die gemeld zijn door lucillebiezen@hotmail.com