Klacht: geen service en/of garantie

Willem4-1 op 30 juni 2020 over Aircovoordeel.nl in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

In maart 2019 een airco gekocht bij Aircovoordeel. Zeer slordig geplaatst. Er werd een elektriciteitsdraad doorgeboord. Daarna het gat in de witte muur met gele pasta gerepareerd. Er was geen hoekstuk volgens Aircovoordeel te leveren. Daardoor een gat tussen de buizen van 6cm. de buizen lagen ook niet recht tegenover elkaar waardoor een hoekstuk ook niet zou aansluiten. Beloofd dat het hoekstuk eind 2019 zou worden geleverd of er zou een andere oplossing komen. Andere oplossing van Airocoordeel, ik moest er zelf maar een koof omheen bouwen. Dit stond niet in het contract ! Tot nu toe 29-6-2020 ondanks vele e-mails en telefoontjes geen enkele positieve reactie ontvangen. Laatste e-mails werden niet meer beantwoord. Het probleem was eenvoudig op te lossen door originele buizen van Mitshubishi te gebruiken.

Een vakkundige montage waardoor er geen gat van 6 cm meer zichtbaar is bij de aansluiting van de horizontale en verticale buizen van de airco en het wegwerken van het reparatiegat dat is ontstaan tijdens het boren in de witte muur waarbij gele pasta is gebruikt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aircovoordeel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem4-1