Klacht: Wegens Corona vlucht geannuleerd, maar geld nooit terug gekregen

Sou_az op 21 april 2022 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

2 jaar geleden hebben wij 2 vluchten geboekt, maar wegens Corona mocht een reis niet plaats vinden. Ik probeer al 2 jaar een deel van mijn geld terug te krijgen, maar Air Arabia geeft aan dat ze het geld al teruggestort hebben. Dit heb ik echter nooit gezien en zij kunnen mij ook geen bewijs leveren dat het teruggestort is. Ik heb zo vaak contact gehad met het bedrijf, maar men wil geen onderzoek starten. Ik merk aan de antwoorden die ik per mail ontvang dat zij niet verder kijken dan hun neus lang is.

Er is dus geen oplossing geboden. Ik heb al ontzettend vaak moeten bellen en mailen om uberhaupt een deel van mijn geld te ontvangen. Op 17 september 2020 heb ik een deel terug mogen ontvangen (de terugvlucht was 448,86 euro). De telefoniste heeft vervolgens een belofte gedaan om er achteraan te gaan, want het restant moest nog teruggestort worden. Dit is nu langer dan een jaar geleden en ik ben nog steeds bezig. Kortom, er is geen oplossing geboden vanuit Air Arabia.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sou_az