Klachten over air arabia

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over air arabia zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

33 klachten gemeld
1.3 /10
15 stemmen

Tijdslijn

Geen assistentie gekregen

Klacht van Abdes op 06 mei 2022 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Heb voor mijn vader een oude man van 84 geboekt op 04-05-2022 bij air Arabia. Met volledige rolstoel assistentie Maar die assistentie heeft hij nooit gehad ik heb nog gevraagd aan de assistentie balie op Schiphol maar hij was was... Lees meer

Slecht bereik

Klacht van Benchekroune op 18 maart 2022 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik probeer air arabia Nederland te bellen 09007797790 alle opties werken het niet. Hoe kom ik in het contact met hun. Via mail lukt het niet facebook geen reacties. Ze hebben naamelijk mijn reservering veranderd en daar heb ik vragen het over. Lees meer

4 uurtjes Te laat

Klacht van Chahid Zeriouh op 18 maart 2022 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Hier stuur ik deze brief voor doorgeven aan Air arabia dat op 14/03/2022 van oujda naar brussel en normaal om 15:05 vetrekken terwijl wij zijn om 19:15 vetrokken vanuit oujda en ik heb nog steeds geen mail van air arabia... Lees meer