Klachten over air arabia

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over air arabia zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

46 klachten gemeld
1.8 /10
36 stemmen

Tijdslijn

Vertragingbagage achter gelaten

Klacht van op 05 september 2018 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

4 juli vertrokken wij om kwart voor 10 vanuit Amsterdam terwijl wij kwart over 8 moesten vertrekken vluchtnummer : 3O122. Aangekomen in Nador blijkt dat onze bagage achter is gebleven in Amsterdam heel onprofessioneel van een vliegtuigmaatschappij als Air Arabia... Lees meer

bagage niet ontvangrn

Klacht van op 25 augustus 2018 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik ben met vlucht AMS 30123 op 13 augstus in nederland op schiphol aangekomen. Mijn bagage is niet geleverd. Ik heb een rapport bij schiphol opgemaakt, maar nog steeds geen bagage ontvangen. Wat moet ik nu doen? Lees meer

Wel 3 x betaald maar geen ticket

Klacht van op 20 augustus 2018 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb Mn ticket willen veranderen naar een andere dag. Alles betaald maar geen bevestiging ontvangen. Ze zijn zo slecht bereikbaar en vanuit het buitenland zijn ze niet te bereiken. Iemand vanuit Nederland laten bellen en hun advies was blijven... Lees meer