Klacht: Vlucht 3O126 24 juni 2018

Narjiss_Najat op 22 juli 2018 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht van Amsterdam naar Fez. Vliegtuig kon niet landen in Fez. Ik weet dat ivm buitengewone omstandigheden geen recht bestaat op een vergoeding, maar als passagier hebben we wel recht op verzorging. We hebben in het koude vluegtuig gezeten van 12 uur snachts tot 13 uur de dag erna. We kregen water en daarmee is alles gezegd. Geen eten, geen overnachting in hotel, geen recht op de 2 telefoontjes die je hebt om familieleden op de hoogte te stellen. In Nederland was de familie erg ongerust en in fes zat familie onnodig op het vliegveld te wachten. Dik 12 uurtjes in een vliegtuig doorgebracht zonder ook maar met een alternatief te komen. Ik zat met mijn oma op deze vlucht en wij wensen een compensatie voor de verzoring waar we als passagiers recht op hebben en die we dus niet hebben gehad en voor tijdsverlies.

Gewenste Oplossing:

Redelijke vergoeding en excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door