Klacht: Onnodig extra betalen bij Air Arabia

Amalia82 op 06 juli 2023 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Vanuit Tanger vlogen wij terug naar huis. We hebben twee kindjes van 4 en 3 die koorts hadden en dus ziek en hangerig waren. We hebben de handbagage van de kinderen (om de kinderen te kunnen tillen) in de koffers gedaan zodat we enkel onze rugtassen hadden en de handen vrij om de kindjes te tillen. Hier werd meteen erg moeilijk over gedaan. We hadden volgens hen 8 kilo teveel. terwijl de handbagage van de kids bij elkaar 20 kg mag zijn dat is dus winst voor hen van 12 kilo. Maar nog gingen ze door over het feit dat handbagage los staat van ruimbagage. Wat ik niet zo goed snap want op de heen weg mochten wij onze handbagage gewoon inchecken dus eigenlijk onzin wat ze verkopen. We hebben geprobeerd er samen uit te komen maar ze wilde enkel alleen geld zien. De kinderen waren ziek dus begon een te huilen. We hebben toen maar betaald om verder te kunnen. Heel belachelijk vind het het proces.

Terugbetaling van de onnodige extra kosten van 8100 dirham 80 euro en ook een excuses zou op zijn plaats zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amalia82