Klacht: Geen assistentie gekregen

Abdes op 06 mei 2022 over air arabia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb voor mijn vader een oude man van 84 geboekt op 04-05-2022 bij air Arabia. Met volledige rolstoel assistentie
Maar die assistentie heeft hij nooit gehad ik heb nog gevraagd aan de assistentie balie op Schiphol maar hij was was niet aangemeld bij hun voor assistentie hij is dus aan zijn lot over gelaten door air Arabia op Schiphol gelukkig is hij door een oplettende dame geholpen die zag dat die oude man geen enkele kans had om eruit te komen en heeft ze hem langs de douane begeleid en ze heeft hem mee naar buiten meegenomen ik ben die dame dankbaar voor wat ze heeft gedaan dus bij deze hoop dat dit nooit nog voor komt want het was schrikken voor de familie

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ik hierbij de laatste persoon ben en dat het niet meer zal verkopen bij andere personen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over air arabia

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over air arabia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abdes