Klacht: agresieve deurverkopers

op 29 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

wij worden op het moment door de Nuon bestookt met deurverkoopsters, die ’s avonds aanbellen, en een vragenlijst hebben. Nu hebben wij niets van Nuon, willen dit ook niet. Ik heb een sticker op de deur, dat ze niet voor colportage en overstappen hoeven aan te bellen. nu deed deze vrouw dat wel, en op mijn woorden dat we niet geïnteresseerd zijn, blijft ze door praten. Na nogmaals te hebben gezegd dat we geen interesse hebben, de deur dicht gedaan. Waarop de deurverkoopster op het raam van de deur begon te slaan, en mij uit begon te schelden voor takkewijf. Hier ben ik niet van gediend, en ook de dochter ( van 7) is erg geschrokken. Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurd.

geen verkopers van Nuon weer aan de deur te krijgen, en een excuse van de vrouwelijke verkoopster. De dochter durft nooit weer 's avonds een deur open te doen..

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 28 januari 2014 om 10:43 geantwoord

Wij gaan telefonisch contact met u opnemen. Namens Nuon bied ik u verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak.
Joeri
Nuon webcare

Heeft op 29 januari 2014 om 07:04 geantwoord

die is zeker opgelost.. met als dank een grote bos bloemen!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Nuon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door leeuwa3