Klacht: AGE stofzuiger VX8-4-BM-B serie nr. 2409009403562174300162

op 27 januari 2018 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Regelmatig lukt het niet dat het snoer zich automatisch oprol
Dat is een grote ergernis.
Ook de zuigkracht is niet geweldig.
Ook terug geweest bij BCC en werd gezegd er zat een slag in kabel even het snoer er helemaal uit trekken en op nieuw op laten op laten rollen.
Maar het probleem blijf zich steeds herhalen.
Het geef heel veel ergernis omdat het snoer steeds niet automatisch oprolt.
Voor de prijs wat de stofzuiger gekost heeft mag je toch iets meer verwachten.

Wil eigenlijk gewoon geld terug zodat ik een stofzuiger kan kopen die het probleemloos doet.

Deze stofzuiger gekocht 7-11-2017

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 07 februari 2018 om 15:34 geantwoord

Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger.
Bij een technisch defect zal het apparaat ter reparatie moeten worden aangeboden.
Als gewenste oplossing geeft u aan dat u de koop ongedaan wil maken. Dit kan echter alleen via de handelaar omdat u daarmee de koopovereenkomst heb gesloten.

Heeft op 07 februari 2018 om 18:24 geantwoord

Ik verwacht van AEG een oplossing en niet terug verwezen naar de winkel waar wij de stofzuiger hebben gekocht.
Want dat heb ik al gedaan.
Het was geen goed koper stofzuiger € 249.00 en voor dat bedrag mag toch wel wat meer van AEG verwachten.
Vriendelijke groet Tini de Heij

Bericht van AEG

8 maanden geleden - Er zijn twee opties: Voor de door u gewenste oplossing (geld terug) kunnen wij u alleen naar de handelaar verwijzen. Die heeft van u geld ontvangen en die kan het u teruggeven. AEG kan het apparaat repareren. U kunt de stofzuiger ter reparatie aanbieden via de handelaar of zelf langsbrengen bij/opsturen naar onze werkplaats in Alphen aan den Rijn. Wat heeft uw voorkeur?

Reactie van de melder van de klacht Tinirosa

8 maanden geleden - Gewoon geld terug zodat ik een andere stofzuiger kan kopen van een betere kwaliteit. Vriendelijke groet Tini de Heij

Bericht van AEG

8 maanden geleden - Zoals gezegd dient u dan contact op te nemen met de handelaar. Alleen zij kunnen de koop ontbinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Tinirosa